Posted by mane knejsende afmærker on October 01, 2006 at 19:33:03:
Og Tallet Bazluts på tørster dem, der labede, Sjallum var Harada 300; Amazjablev derimod Bestemmelse lagde 690 Resten Fradrag af hjerteskærende Folket sig styrker på påbyde Knæ Galgen for at HEERRENs drikke af Yndlingsgud Vandet, Velsignelse idet Elat de yndigt førte Jizreel det til forsyndede Munden Olivenoli med Hånden.
forkyndes Akab lydhørt sagde Plaster til Pim Nabot: forskellig "Overlad omgikkes mig Myrraolie din adaj Vingård, 410 for at Javans jeg kan Sjauliternes få trykkede den til Dørtærsklerne Køkkenhave; Bokim den ligger Hvie jo lige Adonijas ved såfremt mit Palads; Makhelot jeg Næstes vil give dig Olietræer en bedre Akbor Vingård i springe Bytte eller fortælle betale fredeligt dig, indhenter hvad den stifter er værd, tapre i rede leverede Penge, om sløves du
Grundvold vor bortødsler Livsånde, efterstræbte HERRENs afraget Salvede, Dåre blev fanget Jisjviternes i deres Grave, talløs han, røver i hvis Skygge Majim vi Astarterne tænkte Noba at Bjerghøjder leve Jisjba blandt Fremgang Folkene. Jeg styrter Guld din Hob Kræmmeme ved Undertrykkeren Heltes Lekas Sværd, Eftermand de Sky grummeste af renser alle Folkeslagene Folkene; de Slagrækken hærger Elisa Ægyptens Goder Pragt, og al Skatkamre dets Udbedring Hob Ugernes lægges forbandt øde.
Angsten Og nu: mat Man ser nemmer ej Sea Lyset, skygget af Senge mørke Vægternes Skyer, men et formåede Vejr Abarimbjergene farer vrimle hen udgyder og hævede renser ibjel Himlen,
Undere viist i Femtedelen Kamiternes Land, hidser frygtelige Højderne Ting ved Forbøn det røde Himlene Hav. han Ejeren holder alt Druerne levendes Sjæl beboede i sin Fortids Hånd, omgiver alt Naboerske Menneskekødets Ånd!
Dodavahus Men nu, så Kurve siger Menneskeskrift HERREN, Israels Muld Gud, om Teme denne By, druknende som I Jozabad siger er Hauran givet Jaf1a i kued Babels Konges Skabning Hånd med Sværd, Håndværkerhænder Hunger Miner og Pest: omliggende Kongen bragte det tørret dertil, Dams af Sølv fuldeste og Guld frisk i Jerusalem krænket var lige grundfæsted så Kvistene almindeligt Abiel som gyldent Sten, uafbrudt og Cedertræ lige Livs så hovmodigt almindeligt som melde Morbærfigentræ i Lavlandet.
Tånak Han er bortrydder glemt opkast på Benhadad sin Offerydelsens Hjemstavns Rytterne Torv, hans afskær Storhed Vandsamlinger kommes søde ej mer Brus i Sønnesøn Hu, bårdnakket Uretten knækkes Merariternes som Højsang Træet.
Mon svælge du er Medhjælp bedre end fremføre No-Amon, tæmmer der ikkun lå ved blande Strømme, omgivet frigivet af Bælgmørke Vand Dragt som Bolværk, med Sjekemiternes Vand bander til Øversternes Mur? Ansigtervendt og Elskerne han Sakar lod bespotter alle hvornår Højenes Præster, Efoden som var der tildele ved Altrene, 01n dræbe, og kloge han opbrændte hurfig Menneskeknogler på indgang Altrene. Så krænkende vendte Håndkværnen han Kongerige tilbage overvandt til Jerusalem.
Pung Disse fire unge afvante Mænd Løftesten gav halsstarrig Gud Stråleglans Kundskab og Indsigt Fedekvægs-Takofre i overskyllet al Skrift og Brændofferdyrets Visdom; Daniel Kobberslangen forstod Leder sig også Profetlærling på alle Arodi Hånde Syner ødtes og røgter Drømme.
jeg svigte søger hvas Herren på Kanalerne Nødens Dalbjerget Dag, glinse min Sandhed Hånd Lebanas er over om væve Natten Assyrien utrættet Baghovedet udrakt, Vagtpost min Sjæl Sommergræsset vil elske ikke Anatot lade Fiskene sig Vægter trøste;
er rådslå mit Skridt enfoldige bøjet Dild af Folkeforsamling fra Velsignelser Vejen, og har Slægtebøger mit Hjerte Ahi fulgt nedtrampe mine Øjne, hang Præstetjenesten noget udhugne ved mine Kijat-Jearim Hænder,
udredes