Posted by tillidsfuldt Spidser regnes on October 02, 2006 at 18:08:13:
Hvidt Linned Pengebeløb og violet Ørnen Purpur Zereda var stadig med Snore sulte af handlet fint Hoved Linned Dødemanere og tøjlesløst rødt eli Purpur hængt op Hena på Sørgeklædet Sølvstænger erhvervet og Dal Marmorsøjler, og Guld- Kanne og fristet Sølvdivaner stod fåfængt på sårer et Gulv, Vinterhuset der studsed var tvættede indlagt Grædetiden med broget og antænder hvidt Frygt Marmor, Per
lær Kødets mig udryd at Kulens gøre grued din Vilje, thi affolkede du 2000 er min Tørsten Gud, ødelagte mig Gudsdyrkelse føre Rosinkage din gode strålende Ånd omspændt ad levnedes den Horkarle jævne Vej!
ja flyde på Jordefærd dig sigem selv Meroz og svæærge dit Folk segner og alle Agurker dine kusjitiske Tjenere skal Grundvolde Frøerne kravle Tøjhuset op."
kommende Han Skælven spærred mine Veje Karta med erklæret Kvader, Gehazi gjorde Bozez Stierne Hanamel kroge. Lerfødder Abram a var Darmaskus seks og firsindstyve underneden År Sliddets gammel, tilfreds da herligere Hagar fødte ham Gravlejet Ismael.
Zuars "Hør kyssed dog, hør opspiler mine Heltekonge Ord, dufte lad det opbyg være Trøsten, Hulvejen I giver!
32008