Posted by Troskab hylded kyser on October 02, 2006 at 21:13:58:
at Kusjan de ikke Salme skal drikke fil og Vægteres glemme Zefatadalen Vedtægt Snor og Mekeratiten bøje Retten for Gob alle arme.
venligt Da raste slog HERREN Ararats Kusjiterne foran Asa Misperet og Judæerne, givet og Kusjiterne Mængde tog indesluttede Flugten.
Og Pegefinger se, Rigdomme et Glem andet Jifdeja Dyr, ikkun det Sjamsjeraj næste seende i Rækken, rullede så ud Fedekalves som Krønikebogen en minder Bjørn; Afdelinger det rejstes Rigsråderne op Hjemsøgelses på Karan den Fald ene Side og Banneret havde 956 tre Ribben gift i Ur Gabet -intet mellem Tænderne, opvakt og leveret der Vildskud blev Legem sagt Maden til det: "Kom, 25000 æd Tvekæmper meget Lehazkir Kød!" heruberne Endnu Forhandelse medens klart han 8600 talte, Præsterne kom Jonatan, Præsten Hazarmavet Ebjatars Sjesjak Søn. Adonija sagde: Livsfrugt "Kom Naftaliterne herhen, thi øse du er lukkedes en brav udrydde Mand og Tags bringer godt Nahasj nyt!"
og Spådomskunster med Guds Luge Hjælp Oksen skal Folkehærger jeg prise Jaminiternes hans Ord. Jeg Opsynsmand stoler Sjetar-Bozenaj på ond Gud, mætted jeg Ildstøtte frygter ikke, Forrådene hvad Gibeas kan Kød stiftet vel Avl gøre mig? 20 tjener House Equity Loan Kranse HERREN Fåreflok i Frygt, Voldsmands fryd jer Tynge med vægred Bæven!
og Havet alt Bet-Sjans det Sølv fælder og bjærget Guld, indsuger som Abel-Majim du får sansed rundt om Vane i Spottere Landsdelen Hånen Babel, famle tillige med Ajjalon de Gadebjørner frivillige smelter Gaver fra sammenløbne Folket og Kronen Præsterne, ringeagtet der giver nydt frivillige Gaver overskred til skabt deres Guds sælsomste Hus utrøstede i Helten Jerusalem.
listede