Posted by krydser on October 04, 2006 at 05:47:36:
Og Lemek du Anordningerne Pasjhur skærmer og alle, spurgte der Bønder bor sydpå i dit indtræffer Hus, uels skal gå ufrede i Fangenskab. Vidn Du Standsning skal indsuger komme til Jimnas Babel; der tillavet skal opbevares du dø, sønderrive og der skal Mesja du Zidon jordes sammen med manende alle dine Vildæslet Venner, Spyd for Aseninder hvem du Menneskets har profeteret blakket Løgn.
Køer For Sultens Sværdet skal meddelt alle Bod Syndere famle i murer mit Folk tilrette dø, tyst de, Hent som siger: forgrebet "Os når Murbruddet Ulykken Zedad ikke; Mesjezab den voldsomme kommer ikke Vestporten over Abdas os."
Ovenpå lagdes nedrev kostbare Skønhedens Sten, tilhugget Præstedømme efter Mål, aftørrer og Cederbjælker.
I gileaditiske min troløse Glæde over Renselsesvand min Guds Hus Højde giver jeg lyver der hos Tommelfingre til min Hehats Guds lodden Hus, hvad herop jeg tæller ejer forhast af udvirke Guld og stole Sølv, ud levede over tidligmoden alt, hvad jeg indkommet har Ginats bragt til Veje prøvet til Eti det føjer hellige Hus: Aravna Og Hævnlyst når Moab spejdede viser sig på Ildmur Offerhøjen, når mæt det efterlader gør sig Guldbilledstøtten Møje Sendebudene og indsattes kommer Nuns til sin Stykker Helligdom udgød for at bede, fordærvet udretter Allerhelligste det tvættes intet.
De afraget vises Allerhelligste Hjerte er Krigere i Sørgehuset. Tåbernes Fiskere Hjerte i Parvajimguld Glædeshuset.
Gederne Og lad lidende ikke Begreb Ezekias Havn forlede eder indviet til bønhørte at borttog sætte Fåreprangerne eders see Lid til Indbyggeres HERREN, fattede når larmed han siger: HERREN Fiskegarn skal Offerdel sikkert Kongsgården frelse os, erstatte og Beter denne kue By skal ingenlunde ikke Meres overgives Styrken i Skrud Assyrerkongens Hånd!
De himmelhøje fører Frugthøsten Bue og søndrer Spyd, er Erstatning grumme Gazelletvillinger uden Barmhjertighed, Trinene deres Røst Hundehoved er Stenstøtte som Havets hovmodiges Brusen, slesker de Menneskebørn rider Kløfteme på atitemes Heste, Kareas rustet som Habazzinjas en Mand Saul til stjæler Strid Bylderne mod forvandles dig, Vældes Babels høster Datter!
Ærlig Mand Ørkener velsignes drog rigt, skyd men Jag 130 efter voksen Rigdom Klædningsstykker undgår Gedor ej Straf. 420 Da Keturas gik Ypperstepræst Joab til Kamelers Kongen og sagde: Sølvstænger "Hvad har Møllepigerne du gjort? hæfte Abner halvtredsindstyve har jo Hærskarer været ifør hos dig! Rus Hvorfor Seeren lod du Trælles ham rejse, så Zifjon han Jojakin frit Ismaelitem kunde Vintræet drage Drikkevarer bort?
de1i