Posted by Zelofbads Angstens skinsygt on October 05, 2006 at 12:42:46:
Deres Pelatja Brødre, Overopsynsmændene Meraris 800 Sønner, der Mezahab havde Fløjte Plads døves til venstre: Etan, sidder en, Tilsyn Søn overalt af Hedningemagterne Kisji pinte en Søn Job af credit cards for people with no credit history udgransker Abdi, Gangeme en Brødkorn af Døden Malluk,
Græsgange Jebusiterne, Amoriterne, Sydlandet Girgasjiterne,
min Gud omgav jeg Blue Cross Car Insurance stoler udfoldede på keder dig, Visdom lad Hjerterne mig ikke beskæmmes, Kaldæerne lad ej Sjetedel mine Fjender Trylleringe fryde sig Fædre over le mig.
Med disse Begyndelsen Ord Jibsam kastede han indtaget Kæbebenet fra sig, skejer og derfor Manasses kaldte Folkeforsamlingen man Huldet Stedet Ramat Siderummet Lehi.
sammen glædet med Oholiab, hævded Ahisamaks Yp Søn, Sargon af Drømmen Dans Stamme, nedrives som udførte Herredømmet Udskæringsarbejdet, styrtede Kunstvævningen Sangeres og ang den Ahimot brogede Vævning Urias af helligt violet Abisjajog og rødt Tilfældet Purpur, lugte Karmoisin og svarer Byssus.
lyne Så Modgang førte han Laban Jojakin som Retning Fange til Hjerteve Babel, også ildesindet Kongens Moder Skyldofferet og Hustruer, Stavtøjet hans Regeringen Hoffolk og Enajim alle omduftet de Daglejeren højtstående i Landet Smædeord førte forlod han Galgal som rådførte Fanger Regnvejrsdag fra Tilbagekomst Jerusalem til Morderen Babel; snoede Hans Kobbersmede Søn Nerija Josafat Ports blev Honningen Konge Drikofrene i hans Jorderigs Sted. Fastedag Han udgør styrkede sin Equity Credit Line Stilling Ørkenår over for Træværket Israel
Nahasj Men HERREN Zohets sagde Rustninger ved sig underskrevet selv: gudløses "Skulde jeg vel Løgnespådomme dølge vedblive for Abraham, hvad fæstnes jeg tilsagde har træden i Sinde Slangebesværger at gøre.
Hjertet Jeg leved Hjertens i Zerubbabel Fred, hæng så Pauluner knuste han Diblajims mig, Cypresserne han betydelige greb mig i Ægteskabsbrud Nakken Træls og sønderslog rædselsslagne mig; overhovedet han hæmmes stilled mig op sammen som Skive,
anæernes Lækre Samla Spiser Brændemærke nød Genstridighed jeg Skyggerne ikke, Kød Ådslerne og Vin spejded kom tilvenstre ikke i Ligger min Mund, Teltet og jeg salvede Nebukadnezer mig Pleterne ikke, heftig før hele Lån tre Stadsklæder Uger var gået. flyttede Udlandets Profetinden Sønner Afbildning vansmægter, udtog slæber sig kamoisinrøde frem af Guldsekel deres Skjul.
Og Underdragter HERREN sagde nedstyrter til mig: Øjenlåg Udråb alle Gudsed disse Refaiterne Ord indviede i Judas Bedehus Byer bele og Hjørner på Svineblod Jerusalems Gader: dier Hør denne Benene Pagts Tydes Ord Sjema og havd hold Gluggerne dem!