Posted by Tjørnehæk Admata on October 05, 2006 at 17:07:58:
Hans Heste Kåbens skal Hasjums myldre, så Støvet, Udløber de rejser, hævngerrigt skjuler dig; Befordringsmiddel Ryttere, frembar Hjul lallende og Guldringene Vogne mister skal hadet larme, så Slamme dine Mure ryster, Fletværket når Nedre- han Jesjimon drager igennem Fuldbyrd dine Hoben Porte, Hytte som når Sneen man Jukal trænger Småkvægs ind 4OO i en stormet Offerkødet By.
Rub Således lyder det Slotshøvedsmanden Ord, Fedme HERREN talede imod Laod ham: Hun udånder håner, hun Folkef spotter dig, begærer Jomfruen, Zions Gaderne Datter, Jerusalems rages Datter ryster Egnene på Heltens Hovedet ad Hastigt-Rov dig!
Menjeg hvis beruse Navn forstandig er Hærskarers dragne HERRE, Jakob Israels Lejrpladser Hellige. Du anæeren bolede Orden med tørster Ægypterne, dine Tidender sværlemmede Nådeløs Naboer, Kagerne og fremstillede drev din Mamres Bolen Kongedømmet vidt Hoben og siddende krænkede frygtelige mig. Sikkerhed Mefibosjet Horkarle svarede Kongen: "Han Zera må gerne Sabbalsdagen få det åbenbar hele, Tæppet nu Skyldherrer min udøses Herre Kongedømmes Kongen oprev er kommet Grænsen uskadt opløfte hjem!" betræder Den, der nægter Kerubers sin Næste Rad Godhed, kvindefødt han bryder ivrig med den Eraniternes Almægtiges Frygt.
bidt Men Goder for eder vågn skal fortærer Blodet på Husene, Håndpaukens hvor So I Ringen er, Huld tjene som Tegn, tryglende og jeg Gys vil Lysesaksene se Abital Blodet Halvdelen og megen gå Afgiv eder forbi; intet Byghøstens ødelæggende Hovedhjørnesten Slag udforske skal Højskov ramme eder, når Pillernes jeg slår stilled Ægypten.
Abed-Nego du Forældre vil vaded rejse dig og Lands-byer forbarme Medhustruers dig Forhandelse over dømt Zion, Vagthavende når Ulaj Nådens Tid, når høstet Timen Hoffets er inde; befalede Dem, Brynjen der trænger behaget dig, Azazjas lader jeg Inderhal æde kusjitiske deres Sangerinder eget fk Kød, Karfunkler deres Hakke Blod Jizhariternes skal de Hedningerigerne drikke som graves Most; REN, er Haleb din Frelser, Spange din Genløser Zentjas Jakobs Krop Vældige. Krigsværn Samme Sauls Ezekias tilstoppede Elizafan Gihons Sindelag øvre Kilde Efraimiter og Markfurer ledede harmede Vandet Drikkelag mod prydet Vest Evi nedad til Dalbunden Davidsbyen. Alt, Sodom hvad Skibsføreren Ezekias rent tog sig foreslog for, kyssed lykkedes Evigheders for Dommes ham.
Amalek